Sonra dedim ki kendime;İyiki Fenerbahçeliyim...

Sonra dedim ki kendime;İyiki Fenerbahçeliyim...

8 Ocak 2013 Salı

Nasıl Fenerbahçeli oldum?


Bu ilk yazım onun için biraz heyecanlıyım :)  

Evet, nasıl Fenerbahçeli olduğumu anlatacağım. :)

Benim Fenerbahçeli oluşum doğduğum güne uzanıyor. Çünkü babam doğduğum gün karyolamın başına Fenerbahçe bayrağı ve Türk bayrağı asmış. Ve bende küçüklüğümden beri Türkiye ve Fenerbahçe aşkıyla büyüdüm. Küçüklüğümde hatırladığım tek şey babamın  Fenerbahçeyi   çok ama çok sevmesiydi. Ve istediği de kızının kendisi gibi bilinçli ve koyu bir Fnerbahçeli olmasıydı. İstediği oldu J Benimde küçüklüğümden beri babamla Fenerbahçe maçı izlemek en büyük zevklerim arasında nedenini bilmiyorum ama babamla çubuklularımız giyip maç izlemek çok eğlenceli neyse konuya dönelim J işte böyle başladı benim Fenerbahçe aşkım ama babam bana küçükken

‘’Kızım Fenerbahçeli olmak büyük sorumluluk ister. Herkes sana düşman olur ama sen yinede çubuklu aşkından vazgeçemezsin’’ demişti. Gerçektende dediği oldu babamın ne olursa olsun çubuklu aşkından vazgeçemiyorum bilmiyorum ama yolda Fenerbahçeli insan görsem sarılmak geliyor içimdenJ Sonra büyüdüm ve bana forma alınma vakti gelmişti. Yıl 2007-2008 sezonu ve ben ve babam annemle kavga etsekte 100.yıl çubuklu şampiyonluk formasını aldık babamla gerçekten anladım ki ben Fenerbahçeyi gerçekten sevgiden öte aşkla bağlanmışım :) 3 Temmuz süreci geldi  Evet amcamla konuşmuştum ve nihayet çubuklumu alıp imzalatıp vereceği gün geldi. Çok heyecanlıydım ama sabah kalktığımda televizyonlarda Fenerbahçeyi yıkma operasyonu başlamıştı ‘’ŞİKE!’’ çok saçmaydı ve inanmak istemiyordum. Babamda inanmıyordu zaten ama Aziz Yıldırım suçsuz yere içeri girdi ve 1 yıl boyunca hapis yatacağını bilmiyorduk.3 Temmuzda bir çok oyuncumuz gitti ve GERÇEK FENERBAHÇELİLER kaldı takımda ama biz yani KOCAMAN yürekli camianın taraftarları bir bütün olup kenetlendik. Evet herkesin yıkmaya çalıştığı Fenerbahçe o kötü günlerden yıkılmadan çıktı. Babamın hayatımda ilk defa o kadar üzgün olduğunu gördüm ama o da yıkılmadı ve Fenerium’a gidip 500 TL’lik alışveriş yaptık evet yanlış duymadınız benim cimri babam Fenerbahçe için tam 500 TL harcadı ve o günden sonra kendime söz verdim. Hayatın boyunca Fenerbahçeli olacaksın sen belki de Fenerbahçeli olmak için doğdum ve dünyaya geldin :) Sonunda 3 Temmuzda geldi geçti şerefli (!) medya bizi karalamaya çalıştı ama başaramadı :) Yani anladılar Fenerbahçenin yıkılmayacağını :) Bence iyiki 3 Temmuz oldu çünkü takım, camia, taraftarlar kenetlendik ve bir bütün olduk! Ve Türkiyeye hatta Dünyaya örnek bir davranış sergileyerek dünyadaki sadece kadın taraftarların yani dişi kanaryaların izleyeceği ilk maçta stad doldu. Hatta maça giremeyenler oldu. Evet, kadınlar futboldan anlamaz cümlesini dişi kanaryalar ezdi geçti :) Tabiki bende o atmosferi gördüm. :)
Yazı biraz uzun oldu ama nasıl Fenerbahçeli olduğumu anlatmalıydı galiba çünkü Fenerbahçeliliğimden şüphe edenler var :)
 

3 yorum: